6 Mayıs 2022 Cuma

귀가 - Eve Dönüşler

 Ahh yine yazmaya ara vermiş gibi oldum. Oysa bunu yapmayacaktım. Yazmak bana iyi geliyor, yazdıkça kendime geliyorum, var olabiliyorum gibi geliyor. Neredeyse bir ayı bulacak gene. Neyse. Bayramdan önceki hafta köye gittim. İki haftadır falan köydeydim. Böyle köy köy dediğimde kastettiğim şey için şu aşağıdaki iki videoya bakabilirsiniz, bir fikir verecektir :)



Dün sabah uçakla dönecektim ama hava çok kötüydü (nerede değildi ki ya da şu an nerede değil ki), sefer iptal oldu. Dün öğleden sonra otobüse bindim mecburen, gece bir buçukta evdeydim. Sabah da kalkıp işe geldim. Duş alamadım, yüzümü yıkamadım, saçlarımı taramadım, dişlerimi fırçalayamadım. Zombi gibiyim şu an ama masamdayım :) Bu yazıya da burada başlıyorum ama ne zaman bitirebileceğim acaba? Aklımda bir dolu şey vardı çünkü bahsetmek istediğim. Keşke aklıma geldikleri anda defterime not alsam. Köyde geçirdiğim bu iki haftada bir dolu şey düşündüm mesela. İnsan bir dağın başında, iki metre öteyi göremediği bir sisin ve camları döven fırtınanın içinde otururken baya düşünecek zamanı oluyor çünkü.
Neyse en iyisi şimdilik burada kesmek. Aklıma geldikçe yazarım. Döndüm. Herkes nasıl?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

amaideas agus call

Bu seferki yumurtadan da Charlie Brown çıktı  En son 11 Mart'ta, Ramazan'ın başladığı gün, pazartesi günü yazmışım (Aradaki ekinoks ...