17 Aralık 2020 Perşembe

bazı dolaplar

 "It's Okay to Not Be Okay" isimli dizinin bir sahnesinden bu ekran görüntüsü. Arkadaki dolaba, ekranda belirir belirmez vurulmuştum. Eski, antika, geleneksel olan hemen hemen her şeye çarpılıyorum ya zaten. Ama Güney Kore de biraz burası gibi (belki daha da beteri), hani bizde de son model tv nin üstüne sandıktan çıkardığımız danteli kondururuz ya. Aynı o kafa, bu kadar şahane bir mobilya varken orasına burasına plastik eşya, giysi vb. kutuları doluşturuyorlar renk renk ("doluşturmak" diye bir fiil icat ettim şu an dikkatinizi çekiyorum).



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tha mi creidsinn gun do shoirbhich leam

 En son yazdığımdan bu yana geçen bir haftadan bahsetmek için oturdum klavyenin başına. Bu yüzden kendimle gurur duyuyorum. Aklımda planladı...