13 Mayıs 2018 Pazar

seanchaidh

Bir şeyler yazmalıyım, bir şeyler yazmalıyım...Neredeyse bir aydır kendi kendime bunu tekrar ediyorum ama olmadı işte. Bir türlü yazamadım. İşe başladım, en son yazdığımda ertesi gün başlamak üzere gidecektim. Başladım. Çok değişik, karmaşık, saçma sapan şeyler hissediyorum. Anlatmak istiyorum ama sanki bir su kaydırağındayım, yanımdaki bir dolu topla, onunla bununla onca suyun içinde kayıyorum gibi. Bir yandan bir dolu değişiklik yapmaya çalışıyorum, bir yandan da her şeyi oturtmaya çalışıyorum. Bir dolu şeyi de çözmeye çalışıyorum, kendimle ilgili, her şeyle ilgili. Doğru düzgün yazmak istiyorum ama kafamı bir toplayayım, kafamı bir yerli yerine oturtayım, su bir dursun, bir durulsun. Yazacağım. Çünkü:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...