7 Ocak 2018 Pazar

"Voldemort : Origins of The Heir" diye fan yapımı bir film ediyorlar ey ahali!

Valla böyle bir şey varmış, tee ne vakit Nihan yollamıştı haber etmişti de bir kenara kaydetmişim, yazacağım yazacağım bir türlü yazamadım. Şöyle bir web sitesi var: http://www.tryanglefilms.com/#vooth
Tryangle, web sitesinde yazdığına göre bağımsız bir film yapım şirketi. Çalışanlarının kurucularının isimlerinden falan ben İtalyan bunlar diyorum ama mühim kısmı bu değil. Arkadaşların mottosu, büyük paralar büyük şirketler falan olmadan da biz içimizdeki aşkla azimle o müthiş filmlerden yapabiliriz diye gözüküyor. Bu mottoyla bayadır üstünde çalıştıkları film "Voldemort:Origins of The Heir". Hemen anladınız evet, bizim Voldi'nin Tom Marvolo Riddle iken ne işler karıştırdığına dair bir "fan-fiction" hikayesi. Sanırım ilk fragman çıktığında haberim olmuştu benim. Şimdiki güzel haber ise 13 Ocak'ta youtube kanallarında filmin tamamının yayınlanacak olması. https://www.youtube.com/c/TRYANGLEFILMS yani bu adreste. Tam fragmanı ise şöyle şuraya iliştireyim:



Böyle bir işe kalkışmış olmaları her bakımdan bence takdire şayan. Bunun da ötesinde bu tür bir hikayeyi, yani Tom Riddle'ın kitaplarda o ufak ufak okuma şansı bulduğumuz (hadi tamam 6.kitapta Dumbledore'un anıları falan yoluyla üç beş gördüğümüz) geçmişine dair bir hikayeye bir yorumun getirilmiş olması çok güzel. Rowling'den olmasa bile yine de neyin, nelerin Tom'u Voldemort'a dönüştürdüğünü izlemek benim için çok çok heyecan uyandırıcı. Çünkü bilmiyorum, bir şekilde o kitapta o satırları - Dumbledore'un ilk defa Tom'la karşılaştığı yetimhanedeki o satırları Tom'un biliyordum biliyordum özel olduğumu biliyordum dediği o satırları - okuyana kadar ben de hepimiz gibi bakıyordum Voldemort'a, Harry Potter hikayesine, Rowling'in anlattıklarına. Ama orada, o satırlarda bir şey oldu. "Anladım." O an o çocuğu içimde hissettim. Ve bu hem iyi hem korkutucuydu. Çünkü aynı şeyi gıcık ihtiyar Yoda, tir tir titreyen bir ufacık Anakin'e yok efendim korkudur şudur budur diye laf ebeliği ederken de hissetmiştim. O Anakin tüm o adaletsiz galakside evrende karanlık tarafa yönelirken de "anlamıştım". Onu da hissetmiştim. Tıpkı bu son filmde Kylo Ren'in o uzanan elini tutacağımı anladığımda kendimden korktuğum gibi, o zaman da korkmuştum. Bu yüzden, bence Tom Riddle'ın hikayesi anlatılmaya - ve izlenmeye - değer.
Ulan gene nereden nereye geldik be. Neyse, 13 Ocak'a hatırlatıcı ayarlayın telefonunuzda, ona göre.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...