26 Ocak 2018 Cuma

umut

Bugün - yüzyıllar sonra - benim için iyi olabilecek bir şeyin haberini vermek için açtım "yeni kayıt" sayfasını. Saçma sapan depresyonumda da şımarıklığımda da burada olup, dinlediniz, yanımda oldunuz. O yüzden şimdi - söz verdiğim gibi - güzel şeyleri de sizinle paylaşacağım. Bugün sonunda bir işim olacağını öğrendiğim gün. Tam olarak ne zaman başlayacağım henüz bilmiyorum ama nasıl olacak ne olacak şimdilik hiç düşünmek istemiyorum. Şimdilik önemli olan çünkü, daha mutlu günlerin gelecek olması. Getireceğim yani. Mutlu olmayı öğreneceğim.
En başından okuma yazma öğrenmek gibi olacak bu benim için ama...Öğreneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...