18 Ağustos 2021 Çarşamba

Korece

Bu konuda gerçekten kafayı yemek üzereydim. Dizileri izlerken haliyle bir dolu kelimeye aşina olmaya başlıyorsunuz ve ister istemez öğrenmiş oluyorsunuz. Bir de etrafta herkes yok Korece çok kolay, vay efendim Korece öğrenmek özellikle bize çok kolay diyerek dolaştığı için daha da çok sinirim bozuluyordu. Çünkü ben duyduğum her şeyi farklı duyuyorum gibime geliyor. Ve de çok zor geliyor bu yüzden bu dil bana. İşte bu aşağıdaki videodaki durumu da sadece ben yaşıyorum zannediyordum, çünkü herkes ay şöyle basit ay böyle basit deyip duruyordu. Meğerse yalnız değilmişim. Ama biraz geç buldum bu videoyu, olsun.

2 yorum:

  1. Böyle bir bilgi paylaştığınız için teşekkür ederim. Ben de dizi izledikçe meraklanmıştım. Uygulama vs. baktım ama bu şekilde açıklanması daha güzel geldi. Tekrar teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaramasına sevindim, demek ki böyle hissetmekte yalnız değilmişiz :D

      Sil

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...