28 Ocak 2015 Çarşamba

günlük şarkımız Tyler Hilton'dan gelsin, Loaded Gun

Tyler Hilton'ı doğal olarak One Tree Hill'de izlediğim için biliyorum ama yaptığı müzik de yabana atılır cinsten değil. Şarkıyı da dizide duymuştum, o zamandan beri arada açar dinlerim, insana iyi hissettiren, enerjiyle dolduran bir yapısı var. Böyle günlere de bununla başlamak istedim.
Bu arada şarkının ben daha çok tüm düzenlemeleri yapılmış, stüdyo versiyonunu seviyorum ama aşağıdaki tek gitarlı hali de dinlenesi. (diziden bölümlerle kesilmese aslında şu videoyu koyacaktım, dediğim versiyonu bu çünkü. Ahh nasıl da özlemişim Tree Hill'de yaşamayı, şimdi izleyince anladım.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...