23 Haziran 2012 Cumartesi

where the hell is matt



İnanılmaz mutluyum şu an. Hayatımın son 5 dakikasını bunu izleyerek geçirmiş olmaktan, bana anlattıklarından, verdiği bu mutluluk gazından, hatırlattıklarından hepsinden dolayı çok mutluyum. Bradley James az evvel twitter'dan paylaştı bu videoyu. Haftasonunda böyle başladık hep birlikte anlayacağınız. Acayip mutlu hissettirdi, kıskandım aynı zamanda. Ama öyle kötü bir kıskançlıkla dolmadı içim. Neyin önemli olduğunu bir daha hatırladım, kendimi hatırladım, hayallerimi hatırladım. Gerisi silindi, kahvaltıda okuduğum gazete, gördüğüm haberler, zırrr zırrr kütür patır evin içinde inşaata devam eden seviyesiz komşular, bugün de kimleri memnun etmek için istemediğim neler yapacağım, olacaklar, olanlar, ...hepsini unuttum. Mutluyum şu an, umutluyum. Sağol Matt. Ve tabi Bradley.
Where The Hell is Matt için link.
Matt'in youtube kanalı için link.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...