14 Nisan 2015 Salı

Downton Wars Episode 1 - The Phantom Valet



Bu, Downton Abbey bildiğimiz Rob James-Collier'in Chilterns MS Merkezi'ne yardım toplanabilmesi için bir hayır kampanyası olarak hazırladığı video. Böyle deyince pek anlaşılır olmadı farkındayım ama, şöyle açıklayayım: James-Collier nam-ı diğer şeytan uşağımız, bir hayır kampanyası için para toplanmasına yardımcı olabilmek adına dizinin çekim aralarında kendi telefonunun kamerasıyla, ekibin de yardımıyla ufak videolar hazırlamış. Downton Abbey evreni ile Star Wars evrenini çakıştıran bu parodilerin ilki, yukarıdaki video. Sonraki videoları yayınlaması için hedeflenen yardım parasının adım adım toplanabilmesi gerekiyor. Yani hem sevdiğimiz bir oyuncunun yine sevdiğimiz diğer oyuncular - ve ortamla - birlikte çektiği eğlenceli şeyleri izleyip, hem de hayır duası almamızı istiyorlar. İşte oralarda böyle her işlerini özene bezene yapıyorlar, bizdeki gibi değil.
Neyse, ben olayı göstereyim, çekileyim. İzlerken ben eğlendim, en sevdiğim şeylerden ikisini böyle izlemek çok keyifliydi. Daha fazlası için-->http://www.evilbutler.com/
(Chilterns MS Merkezi, Britanya'da Multiple Sclerosis'e (Türkçesi Multiple Skleroz oluyormuş wikipedi öyle diyor)sahip insanlara destek olmaya çalışan bir merkez.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...