26 Mart 2015 Perşembe

Gözlerini güneşli bir sabaha açmak, buram buram kokusu burnunda çayıyla tatlı bir kahvaltı yapmak, güzel bir şans şarkısı dinleyip o malum telefon görüşmesini yapmak ama içtenlikle en samimi halinle ve güzel güzel, ardından annenle babanla videolu bir görüşme yapmak, babanın dil çıkaran suratını görmek, annenin elma yanaklarına vuran güneşi görmek, telefon ekranından da olsa denize karşı yeni büyüyen mandalina ağacını görmek..
Bunlar güzel şeyler. Bunlar insana iyi gelen şeyler.

Az önce firmadaki amcaya telefon ettim, onlarla çalışamayacağımı söyledim, teşekkür ettim, özür diledim. O da benimle gerçekten çalışmayı çok istediklerini, bir şeye ihtiyacım olursa hep arayabileceğimi söyledi. Sen bizim kızımızsın dedi. Ben bu ara gene her şeye ağlamaya başladım ama. Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...