16 Mart 2015 Pazartesi

2002'den bir köşe yazısı

Bazen neleri biriktirmiş, oraya buraya saklamış olabildiğime hayret ediyorum. Ara ara yapmak zorunda kaldığım genel temizlikler ile her şeyi bir kere daha gözden geçirip, atmaya kıyabildiğim zaman durumun vahameti daha da ortaya çıkmış oluyor. 1995 senesinin lig fikstüründen tutun da gazetenin 2002 dünya kupası için hazırladığı özel ek'e kadar ne bulduysam dolaplara bir yerlere tıkıştırmış oluyorum. Hayır bir de o kadar ev taşıdık değiştirdik ki tüm bunları taşımaya üşenmemişim demek. Şimdi bu yaşta, valla elime geçen her şeyi atasım geliyor. Ne kadar hafif, o kadar iyi mantığını yerleştiriyorum sanırım-tam olmasa da.
Geçen günlerdeki temizlikten sonra elime geçenlerden biri de bu köşe yazısı. Üstündeki tarih gördüğünüz gibi 29 mayıs 2002'yi gösteriyor. Hayır şaşırdığım şey bunu bu zamana kadar saklamış olmam değil, çöpçüyüm ben zaten orası belli. Şaşırdığım şey, taa o zamanlarda, 2002 yılında ben bu yazıyı okuyup ne anlamış, ne hissetmiş olabilirim ki. Yani 2002'de 15 yaşında falandım, lise hazırlıktaydım büyük ihtimalle, bitiyordu herhalde. Daha lise o kadar salaklaşmamıştı, Muneca Brava izleyip Harry Potter kitapları kolumun altında dolaştığım dönemlerdi. Artık içime mi doğdu, yıllar sonra bu yazının anlattığı şeylerin aynısını hissedeceğim bilmiyorum. Saklamışım işte.
sanırım resmin üstüne tıklayarak daha da büyütüp rahatça okuyabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...