25 Ekim 2014 Cumartesi

köprü güzellemesi

Distractify'daki 35 Amazing Bridges That Are The Definition of Architectural Masterpieces yazısında dünyanın her bir tarafından çeşit çeşit köprüler var. İçlerinde nefesimi kesenler olduğu kadar "saçmalamayın bunun neresi amazing bildiğimiz köprü bu" dediklerim de. Size de bu nefesimi kesenleri göstermek istedim, umarım bir gün hepsinin üzerinden el salladığım fotoğrafları da paylaşabilirim. (Hepsine bakmak da isterseniz ilk satırdaki linke tıklayabilirsiniz.)

Malezya'daki "Langkawi Sky Bridge"-->vuhuu delilik!
İskoçyamdaki Perili Köprü-->hayır sadece İskoçya olduğu için beğendiğimden değil

Tayvan-Alishan Dağlarındaki "Forest Bridge"-->öldüm ve cennete düştüm diyebileceğim yer

Hindistan'daki Ağaç kökü Köprüsü-->inanabiliyor musunuz!




Kanada Vancouver'daki "Capilano Suspension Bridge"-->estetik açıdan çok da beğenmedim ama bulunduğu yere baksanıza

2 yorum:

  1. Tayvan-Alishan Dağlarındaki "Forest Bridge"; buna bayıldım, korkunç gibi de güzel gibi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mükemmel bir korkunçluğu var bence de, enfes.

      Sil

amaideas agus call

Bu seferki yumurtadan da Charlie Brown çıktı  En son 11 Mart'ta, Ramazan'ın başladığı gün, pazartesi günü yazmışım (Aradaki ekinoks ...