24 Kasım 2013 Pazar

The Daydream Club gibi pek sevimli bir ada sahip gruptan, "Found"

Çok güzel, dinlenesi, kulak okşayıcı bir grup daha buldum ey ahali, o kadar mutluyum ki. Adları bile insanda gülümsemeye yol açan grubumuz, Britanya'dan pek sevgili The Daydream Club. Liverpool'ta bir sanat enstitüsünde okurken tanışan Adam Pickering ve Paula Walker'dan oluşan grubun 5 şarkılık mini albümleri yayınlanmış durumda. Tüm güzelliklerini dinlemek için adresleri şöyle: http://www.thedaydreamclub.com/



Bir de yukarıdaki videoyu izlerken çok kıskandım ben. Öyle bir hayat istiyorum, sabah kalkalım sörf yapmaya gidelim, sonra bisikletimize atlayıp dağ tepe gezelim falan. Lanet olsun çok yalnızım ve bozkırın ortasındayım.
Siz bana bakmayın, The Daydream Club kulaklarınızı şenlendirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...