19 Ağustos 2013 Pazartesi

Carolina Liar

"Belki ben yanlışım, bundan daha iyisini yapmalıydım, yapabilirdim. Hatalarım artık pişmanlığa dönüştü. Lütfen, kayboldum kurtar beni. Beklediğimi göster, düşündüğümün yaptığımın - yapacağımın - doğru olduğunu göster bana. Bir işaret gönder, bir işaret göster."in uzuncası bu şarkı. Bence.
Carolina Liar, 2008'de ilk albümleri Coming to Terms'ü, 2011'de de ikincisi Wild Blessed Freedom'ı çıkarmış bir alternatif rock grubu. Yaptıkları müziğe böyle deniyor sanırım büyük ihtimalle. Show Me What I'm Looking For ilk albümlerinden. Dinlemek isterseniz daha derinden, adresleri bu: http://www.carolinaliar.com/



Neyse, ben gelecek haftaya kadar tamamen farklı şeyler düşünmeye - düşünmemeye gidiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

amaideas agus call

Bu seferki yumurtadan da Charlie Brown çıktı  En son 11 Mart'ta, Ramazan'ın başladığı gün, pazartesi günü yazmışım (Aradaki ekinoks ...