11 Temmuz 2011 Pazartesi

Kitaplara Boğulmaca

Şu sıralarki ruh halimi açıklamaya çalışsam ne burasına sığabilir ne de inanın ben yazmaya yeterli olabilirim. Her neyse, en son önceki gün 2004 tarihli "Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants" filmini(Imdb sayfası için:http://www.imdb.com/title/tt0381270/) açtığım hızda kapayınca bugün kendimi onca yolu bu sıcakta teperek kütüphanenin kocaman raflarının arasına atarken buldum. Zaten geçen hafta da Taht Oyunları'nın önsiparişini vermiş, beklemekte olduğumdan, dedim bu yazın bu ruhsuzluğunu kitaplarla boğayım. Yaz mevsiminin bu ruhsuz güneşi üstüme her geldiğinde, ben de ona kitapları fırlatayım. Bu yüzden çarşamba günü vereceğim devasa bir Harry Potter molasından sonra şununla başladığım maratona,
salı günü elimde olmasını umduğum bununla devam edip,
ardından şunlarla devam edeceğim:
Bir süre Neverland'in konuları bunlar olabilir, haber edeyim dedim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...