14 Haziran 2011 Salı

"Hope has a warrior" DI...

Sabah erkenden yine o saçma sapan mülakatlardan birine gitmem gerek. Ama bünyem reddediyor. Bir köşeden Zedd'in büyülerini duymak istiyorum, Richard kılıcını savursun, Kahlan saçlarını savura savura kötülerle savaşırken, Cara ortalığı toza dumana katsın istiyorum. Beni kurtarsınlar istiyorum. Umudun hala oralarda bir yerlerde olduğuna inandırsınlar beni istiyorum. Uğruna savaşacak bir şeylerimiz kaldı desinler, savaşsınlar istiyorum. Ruhumu, özgürlüğünü satın alabileceğimi sandığım paraya satmıyor olduğumu söylesinler, direndin, başardın, onlar gibi olmadan deyip, beni de yanlarında Midlands'e götürsünler istiyorum.



Ya da biri herşeyi durdurup, "şaka" desin lüften. "Şaka yaptık, tamam. Şimdi yaşaman gereken hayata geçebilirsin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...