26 Aralık 2015 Cumartesi

Maria mı Mena Just mı Hold Me



Ay ben bunu niye böyle içselleştirdim bilmiyorum. Geçenlerde izledim-dinledim ilk defa. Herhalde çok böyle zayıf anıma mı denk geldi nedir (çılgınlar gibi ödev-sunum hazırladığım bir gece), izlerken gözyaşlarına boğuldum o zıpçıktı oğlan sanki beni aldattı, sanki o kapıların arkalarına ben yığılıp kaldım. Nasıl bir üzülmeler, nasıl bir taa şurasında hissetmeler...Şarkı bitti hala ağlıyorum, durdum dedim kendime manyak mısın kız bile çirkin!
Velhasıl, söylemek istedim. Ruh halim öyle.

4 yorum:

  1. Şarkı cidden çok iyi sözleri olsub melodisi olsun gerçekten çok iyi bi de ben ilk dinlediğimde berbat bir dönemden geçiyordum onun da etkisiyle çok fazla etkilenmiştim homeless diye bir şarkısı daha var onu da öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe sanırım herkesin böyle bir zamanına denk geliyor ne biçim şarkıysa :p diğer şarkılarını arkadaşım da gönderdi bak şusu da güzel busu da güzel diye ama hiçbiri böyle bir etki yapmadı bende ama önerine de bakıyorum şimdi ;)

      Sil
  2. Aaa bu şarkı benim lise zamanlarımın depresyon şarkısı. Her kendimi depresif hissettiğimde bunu açar, depresyonun hakkını verirdim. :) Uzun uzun boşluğa bakar ağlardım. Şu an çok komik geliyor ama o zaman baya kötü hissediyordum sanırım. Şarkıyı benim mp3üme arkadaşım atmıştı, kimin söylediğini bile bilmiyordum, klibini de ilk defa izledim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ben niye bu kadar geç fark etmişim ki ya..ama demek ki şarkıda bir böyle depresyon-ruh halinde çok aşağılara düşüş enerjisi gibi birşeyler var ki her dinleyen o zamanlarında keşfediyor ya da denk geliyor. sanki şarkı gidip o zamanlarımızı buluyor gibi :p

      Sil

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...