3 Şubat 2015 Salı

grimm masallarından fırlamış fotoğraflar

Böyle insanlar iyi ki var. Fotoğrafçı Kilian Schönberger "I think there is a deep longing for tranquil naturalness among people in our technology-driven environment, Therefore I don’t want to show just portrayals of natural scenes – I want to create visually accessible places where the visitor can virtually put his mind at rest and make up his own stories." diye düşünmüş ve gitmiş Grimm Masalları'ndan fırlamış yerleri fotoğraflamış. Bakmalara doyamadım, gözlerimi ayıramadan daldım içlerine koşturdum durdum masallarla.
(Kaynağımız Bored Panda)
burası çok tanıdık gelmedi mi, evet evet bana da geldi ama nereden? daha önce köprü takıntımdan dolayı göstermiş olabilir miyim acaba ki?
bu ve üstteki gibi yeşile ölüyorum. tam anlamıyla ölüyorum. atmosfere bakar mısınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...