24 Kasım 2013 Pazar

National Geographic'in interaktif Angkor Wat sayfası

resim hittheroadtours.com'dan
Angkor Wat'ı biliyor musunuz bilmiyorum, benim için küçüklüğümden beri sihirli bir yer olmayı sürdürüyor. O kadar etkileyici, nefes kesici ve olağanüstü geliyor ki bana, dayanamadım yazdığım hikayelerden birinin içine bile yerleştirmeye çalıştım. Eh peki hiç ayak basmadığım bir yer hakkında nasıl yazacağım diye düşündüğümü zannetmiş olabilirsiniz, ama hakkında okuyup izlediğim yerleri, inanın gidip gördüğüm yerlerden daha iyi biliyor hale geldim. Gene de, National Geographic'in (ah NG sen olmasan ben ne yapardım ne olurdum) interaktif sayfalarından biri sayesinde bu muhteşem yeri tee Kamboçya'lara kadar gitmek zorunda kalmadan gezebiliyoruz (yazının bu kısmında böyle için için ironik bir ağlama efekti koymuşum gibi farz edin.).
NG'nin hizmetiyle Angkor Wat'a ve Kimmer İmparatorluğu'nun kalbine doğru sizi de böyle alalım :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...