6 Aralık 2017 Çarşamba

yazdım hep yazdım

"Yazdım. Hep yazdım. Çünkü eğer böyle yapmasaydım, ürettiğim hikayeler zihnimde hapsolup beni de kendileriyle birlikte esir edecek, en sonunda da patlayacaklardı. Onlarla birlikte ölmemek için yazdım.”

Bunu ben mi dedim diye bir süre donup kaldım ekrana bakarken. O kadar yani.
Ama yoook tabiki, bu yukarıdaki cümleler Stephanie Storey isimli bir yazara ait. Az önce Egoist Okur'da kitabı "Yağ ve Mermer"e dair bir tanıtım yazısının (Leonardo ile Michelangelo'nun Öldürücü Rekabeti) sonunda okudum. Hayat. Heyhat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...