22 Ekim 2017 Pazar

Because This is My First Life

Bir dizi izlemeye başladım. Dizi de yeni başladı zaten. Ama bunların hiçbir önemi yok. Önemli olan, beni vuruşu. Yani sanki tüm hikayesi bir şarkıymış da, ben de üstümde, içimde piyano tuşları saklıyormuşum, dizi de anlattıkça tek tek o notalara basıyormuş, içimde teller yerinden oynuyor, fırlıyor, birbirine çarpıyor,  içimde bir şeyler titreşiyormuş gibi oluyor.






Şimdilik 4 bölümü yayınlandı (sadece ilk bölümden kareleri aldım ve onlardan bile burayı doldurmamak adına azaltarak koyuyorum) ve ben her bölüm neredeyse her bir karenin ekran görüntüsünü alıp, buraya koymak, bakın bakın işte bakın diye her birinizi tutup göstermek istiyorum. İzlerken hissettiklerimi her birinizin de hissetmesini sağlamak istiyorum. Belki de sadece derdimi anlatabilmek istiyorum bilmiyorum, belki anlatabilirsem, belki gerçekten anlatabilirsem, belki gerçekten anlayabilirseniz, bir şeyler değişebilirmiş gibi saçma bir hayale kapılıyorum.

[Dizi, Güney Kore'nin tvN kanalında pazartesi-salı akşamları yayınlanan Because This Is My First Life-->http://mydramalist.com/24678-because-this-is-my-first-life]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...