14 Kasım 2016 Pazartesi

"Beauty and The Beast"ten tam fragman



Bugün günüme azıcık ışık sızdıran tek şey bu oldu (yani kahvaltıda skypetan annem ve yengem ve ufaklıklarla görüşmüş olmamı saymazsak). Daha önce de birkaç kere bahsetmiştim, çok sevinçle karşıladığım bir haberdi bu filmin yapılıyor olması haberi ve sabırsızlıkla da bekliyorum. Belki sadece bir masal. Belki sadece bir disney filmi, çocuk filmi, ne bileyim ergen hikayesi. Ama işte, engel olamıyorum kendime. Bakılacak, ders alacak, bir dolu mesaj çıkarılabilecek bir hikaye bu. Benim kendime habire tekrarladığım ama bir türlü ders alamadığım bir hikaye. İnsanların içine bak, nasıl göründüklerine değil. İnsanların davranışlarına bak, diğerlerinin ne dediğine değil. Kafanı kullan, kafanı çalıştır, bir akla sahipsin, sadece bir görünüşten, senin hakkında diğerlerinin düşündüklerinden ibaret değilsin. Kendine güven, dik dur, ailene ve sevdiklerine sahip çıkabilecek kadar güçlüsün, öyle görünmesen de. Kötülük yapmıyor olman, ezilebileceğin anlamına gelmez. İçindeki iyilikler sana yol göstersin ama kendini ezdirme. Abartıyorum sanırım, bir ufak çocuk masalına neler, ne anlamlar yüklüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder