10 Haziran 2016 Cuma

il calcio

Her şey arap saçına dönmüşken; öğleden sonra okula gidip en uyuz hocaya grup olarak sunum yapmamız gerekirken ve grup arkadaşım yorgan döşek yataklara düşmüş hasta olduğundan gelemeyeceğinden ve tüm sunumu - koskoca sunumu!- tek başıma yapmam gerekiyor olmasına ve hiçbir fikrim olmamasına rağmen; pazartesiden itibaren 5 gün içinde 3 tane finalim daha olmasına ve hiçbirine açıp da bir satır bakmamış olmamam rağmen; Roma'daki okul sonunda beklediğim maili atmış ve tüm evrakları hazırlamam için sadece 27 günüm kalmışken daha pasaportum bile olmamasına rağmen; İtalyanca kursu haftada 3 akşam tam gaz devam ediyorken ve ben hala adımı bile söyleyebilir hale gelememişken; hala işsiz-beş parasızken ve kursun parasını bir şekilde bulup buluştursam da babamdan almasam diye kırk takla atarken
iyi ki futbol var. Bakın hakikaten dalga geçmiyorum. Şu bir ay akıl sağlımı koruyabilmemi sağlayacak tek şey futbol. Kurstan koştura koştura gelip tv başına geçeceğim dakikaları sayıyorum şu an. Kadroları gözden geçiriyorum tekrardan, stadlara bakıp bakıp iç geçiriyorum. 98'de tuttuğum fikstürleri daha yeni attım evde yer açılsın diye, yenilerini hazırlıyorum, tahminler yapıyorum bakalım ne kadarı tutacak.
Şu an iyi ki futbol var.

http://www.uefa.com/uefaeuro/

DailyMail'den

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...