21 Nisan 2016 Perşembe

"The Girl on The Train"den ilk fragman



Kitabı merak edip okumuştum (Eh yani ben de hemen hemen her gün banliyö treniyle okula, kursa gidip geliyorum). Gördüğüm kadarıyla da acayip derecede şişirilmiş bir kitap olduğuna karar vermiştim. Hikayesinden tutun da anlatımına kadar herşeyiyle fazlasıyla büyütülmüş. İnanın sokakta dolaşan, tamam hadi o kadar da değil şöyle diyeyim böyle nette dolaşıp belirli bir eğitim seviyesindeki insanların yüzde 90'ının oturup iki günde yazabileceği bir şey. Otoriteler, edebiyatçılar, şunlar bunlar ne dedi bilmiyorum ama nerdeyse her konuda her alanda olunabileceğinden de daha alçakgönüllü olan ben bile bunu söylüyorum, bu kitabın nesini bu kadar olay yaptılar bilmiyorum. Ha tamam bir elli ton veya işte "young adult" saçmalıklarından da değil ama öyle böyle bir kitap. O yüzden filmini yapıyoruz yok efenime söyleyim Emily Blunt'ı başrole koyduk, (ölürüm ona) Rebecca Ferguson da var falan dediklerinde hadi bakalım dedim, buna şaşırmayacağım.
Şaşırmadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder