19 Mart 2016 Cumartesi

devam ediyorum

Bazen geçecek diyorum. Geçebilecek bir zaman sonra. Çünkü herşey düzelecek. Düzelmek zorunda, değil mi? Hiçbir şey olmamış gibi, olmuyor gibi davranmak değil de, devam etmek daha çok. Ödevlerimi yapmaya devam edersem, kitap okumaya devam edersem, film izlemeye devam edersem,...belki herşey düzelir diye devam etmek sadece. Ama bir de ya olmazsa. Yani ne bileyim, olur da hayatta kalmayı başarırsam, bir gün, yıllar yıllar sonra genç insanlar, çocuklar sorduğunda ne diyeceğim? Bombalar patlıyordu, herşey sarpa sarıyordu ama ben ödev yapmaya devam ettim mi diyeceğim? Eskiden bakın orada, haritanın üzerinde buraları işaret edip bir yandan, bir ülke vardı bombalar patlamadan, savaştan önce, biz orada yaşıyorduk, bombalar patlıyordu insanlar ölüyordu ama ben kitap okumaya devam ettim mi diyeceğim? Herkes evine hapsetmişti kendini, belki orada güvende oluruz diye. Belki kafamızı uzatmazsak ne oluyor diye pencereden dışarı, güvende olurduk ha?
Sadece devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...