12 Aralık 2015 Cumartesi

tey tey tey!

Ben son sürat ödev hazırlıyorum şu an. Salı günü iki tane sunumum, perşembe iki tane daha sunumum var. Cuma'ya bin tane makale okuyup, bir dolu şey araştırıp gitmem gerekiyor derse. Ha bir de salı sabahki derse sayfalarca ingilizce-türkçe çeviri yapıyorum. 2 yaşındaki yeğenim sandalyeme tırmanmaya çalışıyor, yengem bu sabah da kanser olduğuna kendini ikna etmiş halde kalktı. Çikolata kistlerim baya küçülmüş, perşembe günü doktorum öyle dedi. Haplara iki ay daha devam edeceğim. Ama tüm bu yoğunluktan verdiğim 4 tüp kanın test sonuçlarını görüşmek üzere arayamadım doktoru perşembeden beri. Dün de Tuğba aramış, geri dönemedim. Çarşamba akşamına kızlarla sözleştik, nasıl bir halde olurum yanlarına gittiğimde bilmiyorum. Yeliz haftalardır çok özledim diye yazıyor, bir boş vaktin olsun görüşelim diyor. 3 aydır okulla ilgili şeyler dışında hiçbir kitap okumadım. Ve bu hafta cehennem haftası gibi bir şey benim için. Önümüzdeki cumaya kadar tek bir saniye uyuyamam. O yüzden açılışı bununla yapıyorum, haydi eller havaya :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...