14 Temmuz 2015 Salı

Bradley James özleyenler için "Damien" fragmanı

Mesela benim gibi.




Filmlerden herhangi birini izlediniz mi bilmiyorum. Ben 2006 yapımı John Moore filmini izlemiştim (The Omen). Ama aslı 1976'da çekilen filmmiş. Hatta - ölürüm - Gregory Peck başrolündeymiş. Bu fikir o kadar sevilmiş ki şeytani veledimiz Damien'ın adım adım büyüdüğü devam filmleri 1978'de 1981'de gelivermiş. 1991'de de bir deneme daha var, Damien'i kaybetmişiz ama başka bir şeytani velet ortaya çıkmış. Neyse, bu Damien'den öylesine hoşlanmış olmalıyız ki şimdi de hadi bu hikayeyi diziye çevirelim, melek yüzlü şeytan Damien çocuğumuzu da şöyle kimsenin hayır diyemeyeceği Bradley James'in kılığında arz-ı endam ettirelim demişler. Benim için hiçbir sorun yok, yoo. Hatta Bradley James'i izlememi sağlayabilecek her şeye varım ben.
Dizinin kanalı A&E olarak görünüyor, biraz inceledim ama bir yayın tarihi bulamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder