2 Şubat 2015 Pazartesi

soğuk kar kış kötü de manzarası iyi be

Dünyanın dört bir yanından kış manzaraları, My Modern Met'teki 19 Breathtaking Photos of Winter Wonderlands Around the World yazısında bir araya getirilmiş. İçlerinden - bence- en etkileyicilerini, gidip yerinde görmek, o manzarada dikilip o havayı ciğerlerime çekmek istediklerimi koyuyorum buraya:
Viktoria Haack
Bavyera-Almanya, Kilian Schoenberger
Campigna Ulusal Parkı-İtalya, Roberto Melotti
Moominworld-Finlandiya, Miki K
Dingle-Liverpool-İngiltere, Owen Buckley
Long Bridge-Skaneateles-NY, Matt Champlin
Gassho-zukuri Village - Shirakawa-go - Japonya, Nomiyama Kei
Özellikle bu sonuncusuna bitmiş durumdayım, çocukluğumun mutluluk dolu çizgi filmlerinden bir sahne gibi.


2 yorum:

  1. Ben her zaman soğuğu sıcağa tercih ettiğim için kar kış falan bana çok güzel gelmiştir. Hem kar olmazsa o sevdiğimiz yılbaşı filmleri de olmaz. Şehir dediğin hem karı kışı hem de yaz sıcağını görecek bence o yüzden New York bana California'ya göre falan daha çekici gelir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yılbaşı filmleri olsun tabi de soğuk çok kötü birşey :p ben 19 yıldır ankara'nın ayazına katlandığım için nefret etmiş durumdayım valla şöyle dört mevsim yaz olan hep şortla gezilen okyanus kıyısında sörf yapılan bir yere hayır demem :D

      Sil

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...