3 Şubat 2015 Salı

salı şarkısı

Evet bunu böyle günlük devam ettireceğim, müzikle başlamak iyidir güne.
Bugünkü şarkımızı, sabah kalktığımda istemsizce mırıldanıyordum. Artık nasıl bir rahatlamaya bulaşmışsam veyahut nasıl hafif bir mutluluk içindeysem, göbek atarak uyandım (içimden, yoksa kolumu bile kaldıramayacak kadar hastayım. vay arkadaş sanki hasta olup da yorgan döşek yatayım diye işten ayrılmışım gibi, istifa ettiğimden beri kafamı kaldıramadım ya!). Her neyse lafı uzatmadan şarkıyı paylaşıp, kaçıyorum. Sesini açın, her nerdeyseniz ufaktan göbek atın (iyi gelir).

2 yorum:

  1. Ee bu yıldız tilbe :)))) ay ilk defa duyuyorum görüyorum yıldız tilbenin kızı resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. irem derici görünümündeki yıldız tilbe çocuğu bence

      Sil

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...