16 Mart 2013 Cumartesi

ne yaptığını sanıyorsun google



İsmet Berkan'ın blogunda gördüm bunu bu sabah. Tamam güldük ettik de, şaka bir yana, hakikaten ne yapacağız biz?
Haberiniz yoksa diye söylüyorum, Google, Reader'ı 1 temmuzdan itibaren kapatacağını açıkladı. Ciddi ciddi, benim en çok kullandığım şeylerden biriydi Reader. Hayatımın parçasıydı bile diyebilirim. Ne yapacağımı bilmiyorum, Google+ zaten sinir bozucu. Şu RSS feed midir nedir onu hiç anlamadım ben, tıklayınca sırf xml'lerle falan bir sayfa açılıyor ne yapıyoruz onu? Her blogu Yer imlerime ekleyip her gün tek tek tıklayıp yeni bir şey var mı diye kontrol mu edeceğim? Ya da belki hepimiz şuralara bir yerlere e-posta ile takip et butonu koyarız, postlarımız mail kutularımıza gelir. Ne bileyim işte kafam karıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...