28 Ocak 2013 Pazartesi

cevaplar şarkılarda

Bu aralar cevaplara o kadar muhtacım ki radyoda, çıkan şarkılarda arıyorum hepsini. Geçen sabah da yine servisten indiğim noktadan işyerine yürürken kulaklığı taktım ve ne yapmalıyım dedim radyoma. İlk cevabı şuydu:



Sonra akşam olup da eve dönerken bu kez serviste yine sordum, ne olacak o diğer konuda, hani sen bilirsin dinimiz amin diyerekten. Acımadı bana radyo:



Anladığım şu; bu radyodan cevap bekleme yöntemi resmen "peki nasıl kurtaracağım kötü büyücüden çocukları, güzel peri?" diye sorduğunuzda pek güzel perinin "cevabı biliyorsun, hepsi sende" diyerek kahramanımızı dumur etmesi gibi.

1 yorum:

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...