8 Aralık 2012 Cumartesi

ne dinlerken ne içeceğiz - drinkify

Şimdi böyle bir şey var, geçen yıl rastlamıştım sanıyorum. Gösterdim diye hatırlıyorum ama unutmuş olabilirim. Konsere falan gideceksem, bir şeyler dinleyeceksem açıp bir buraya bakıyorum - drinkify - sonra dinliyorum (hayır deliler gibi içip durduğumdan falan değil, bir eğlence oluyor hııı bunu dinliyorum ama ne içilirmiş ki onunla acaba diye).
Drinkify ismi. Basitçe, kullanışlı bir arayüzü var. Yazıveriyorsunuz sanatçıyı, o da hemen çıkarıyor karşınıza hangi içki nasıl içilir dinlerken diye. Geçen sene Türkçe müzik yapan sanatçıları pek bulamıyordum ama bu sene birkaç arattım baya başarılı. Yaratıcıları Hannah Donovan, Lindsay Eyink ve Matthew Ogle. Şuradan da bilgileri edinebilirsiniz: wiki.
Neyse, ben akşama Mor ve Ötesi konserine gidiyorum. Tavsiyesini dinler miyim Drinkify'ın bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...