3 Aralık 2012 Pazartesi

Man of Steel'den yeni bir poster

İlk zamanlar, filmin haberi ilk geldiğinde, baya bir hevesle Henry de Cavill de Henry Cavill şeklinde pek mesut ergen kıvamında haberleri resimleri gösterip duruyordum. Ama nerdeyse on sene oldu hala yapıyorlar filmi, haliyle benim hevesim de sönmeye yüz tuttu. Zaten Tudors ile Smallville de bittiğinden beri azıcık yatışmıştım, Henry Cavillllll diye tutturmuyordum. Ama akşam bunu gördüm ve azıcık içim kıpırdandı desem yeridir.
Hatırlatıyorum, 21 haziranda burada izleyebilecekmişiz. Hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bahar Ekinoksu - "Old must be left; New must be adopted; Life must be celebrated"

Ostara veya Eostre veya Eastre, Germen bahar ve şafak tanrıçası. O dönemin akademik yazılarında kendisinden yalnızca bir kez bahsediliyor - ...